དེའི་རིག་ངོ་བསྐྱང་དུས་འདི་ལ་མངོན་ཞེན་ཨེ་ཡོད་གཤིས་ནོར་གྱི་དོགས་པ་ཨེ་ཡོད་སྙམ་ནས་རེ་དོགས་ཚབས་ཚུབ་མང་པོ་སྤེལ་བ་ནི་ཆུ་དྭངས་བའི་ནང་དུ་ཟླ་གཟུགས་དཀར་
ལྷག་གེ་འོང་དུས་དབྱུག་མདོང་གིས་རྙོགས་ནས་ད་ཟླ་བ་ག་རེད་ཟེར་བ་དང་འདྲ་བ་གོ་ལགས། ལུས་(ལས་)རླུང་འཁྲུགས་པ་དང་། སེམས་ཁ་དྭངས་དུབ་རྣམ་རྟོག་མང་ཉུང་སོགས་སྣ་ཚོགས་འོང་བ་ནི་རིག་ངོ་ཧ་ལམ་ཙམ་མཐོང་ཡང་ཉམས་ལེན་རྩལ་མ་རྫོགས་ཤིང་རིག་ཐོག་ཏུ་བརྟན་པ་མ་ཐོབ་པས་ལན་པས། རེ་དོགས་བྱེད་གི་མི་འདུག་པར་ག་ལེར་སོས་བརྡལ་ནས་བསྒོམ་ན་རིམ་གྱིས་སྐྱེད་ཐོན་རྒྱུ་རེད།
在保任其本覺面時,如果老想著“這裡有沒有實執,會不會有丟失本位的疑慮”衍生出諸多希懼惶恐不安哪,那就像澄淨水中月形正在明亮清楚顯出之時用棍棒去攪混它說,“咦,月亮在哪裡?”是一樣的道理。身的(業)氣的動蕩流竄,心上是靈爽(的空淨)或是疲困(的空朦)(二者界限分不清不明顯的空洞狀態)念頭多寡等等種種涌現,這是因為已經是大致上朦朧的見到了覺性面但是實修力度仍未圓滿,在覺性上還不得堅固之緣故,不要生諸期待希望與疑懼而緩慢的輕鬆的悠閒自在的禪修的話,(明晰的覺性面目)就會漸漸自然的生起冒出來。
དཔེར་ན་ལྷ་སར་འགྲོ་དུས་ལམ་མ་ནོར་བ་ཞིག་ཤེས་དགོས །དེ་ཤེས་རུང་མགྲོན་པོ་འགྲུལ་བ་གར་མཐོང་གི་རྗེས་སུ་འཁྱམས་ཀྱིན་བསྡད་ན་ལྷ་ས་རིག་དུས་ཡོད་རྒྱུ་མ་རེད་པས་བཅོས་བསྒྱུར་གཏན་ནས་མ་ཕོག་ན་ཡིན་འདུག
譬如要去拉薩就必須知道正確的途徑,知道了之後卻還隨跟着旅人同伴後面隨見到處遊走住住的話,那就很難見到拉薩了,所以絶對不要去改造(一路直追)才最重要,(多珠千語録中:གདངས་མངོན་གྱུར་གྱི་ཆ།རྣམ་རྟོག་དང་བྲལ་བ་འོད་གསལ་བའི་རྣམ་པ་ཅན་དེ་རིག་པ་ཨེ་རེད་ཟེར་བ་ནི་གཤིས་རང་བབས་བརྗོད་མེད་ཀྱི་ངང་དེ་ལ་བཅོས་བསྒྱུར་གཏན་ནས་མ་ཕོག་ན་ཡིན་འདུག,在輝光能量現前時,離諸念頭的那個具有光明的形態的那是明覺嗎?如果在那元始本然的狀態上全然確實沒有造作修整的話,那是的。)
中黃
回复删除།མཚན་མོ་ཡང་རིག་པ་རང་འབབས་སུ་བཞག་བཞིན་གཉིད་ལོག་ན་རིམ་གྱིས་ཉམས་ལེན་གཉིད་དང་འདྲེས་འགྲོ་རྒྱུ་རེད་ཀྱང་ཉིན་མོའི་རྣལ་འབྱོར་ངང་མ་བརྟན་བར་དུ་དཀའ་བར་སྣང། ཐུང་མྱུར་ཏུ་དགེ་སྦྱོར་གཉིད་རྨི་དང་བསྲེ་ཨེ་ཐུབ་བསམ་ན་ཉིན་པར་གྱི་དུས་སུ་ད་ལྟ་གཉིད་ཀྱི་སྐབས་ཡིན། ཅིར་སྣང་ཅི་བྱེད་ཐམས་ཅད་རྨི་ལམ་དངོས་ཡིན་སྙམ་པའི་དྲན་འཛིན་ཤུགས་དྲག་རྒྱུན་ཆགས་སུ་བརྟེན་ནས་ཉམས་ལེན་དང་བསྲེ་བ་དང༌། ཉལ་ཁའང་གཉིད་ཀྱི་རང་ལ་ཉམས་ལེན་སྐྱོང་དགོས་སྙམ་པའི་འཕེན་པ་དྲག་པོ་བཏང་ན་ཟབ་པར་གསུངས།
雖然說如果,夜間也是在覺性本然鬆置的狀態上睡去的話,漸漸的修持是會與睡夢相融合的,不過實際上在白晝瑜伽還不達純熟堅固之前其實是有困難的。如果想說那能不能短平快的令-所修妙行與睡夢能夠短快的混融的話,那就要將白晝中,(認定)現在就在睡夢裡,不論看到什麽在做什麽都要認為就是夢,就處於睡夢的強烈信念憶之持之,不停的串成強固的(意識)連續態,與一切修煉相混融(這樣的把白天的修煉當成了是睡夢中的修煉),就連臨睡那刻起也要當成是夢境而也強烈發起從現在起到整個睡夢本身中必須要這樣的修持保任之,這樣的(日夜皆於睡夢中修煉的)強烈的信念的投射是極深奧的教法也。云云。
ཧ་ཤིང་གི་ལྟ་བ་དང་། ཞི་གནས་རྟོག་མེད་དང་། སེམས་ཧད་པོ་གསུམ་གྱི་ཁྱད་པར་གང་ཡིན་ཟེར་བར། དང་པོ་ཅི་ཡང་མི་བསམ་ཡིད་ལ་མི་བྱེད་པ་ཁོ་ན་ཟབ་མོའི་ལམ་དུ་འདོད་པ་ཞིག་རེད། གཉིས་པ་ལ་བཤད་རྒྱུ་མང་ཡང་མདོ་རྩ་བྱིངས་རྒོད་ཀྱི་སྐྱོན་གཉིས་བཅད་ནས་སེམས་གསལ་དྭངས་ཀྱི་སྟེང་དུ་བརྟན་ཆ་ཐོབ་པ།གསུམ་པ་འདི་ལ་མཆོག་དམན་བར་མ་སྣ་ཚོགས་ཡོད་པས་ཟེར་ཚོད་མེད་དེ། ཐ་ན་སྤྲང་བོ་ཁྱི་མང་གིས་རུབ་དུས་ཀྱང་སེམས་ཧད་དེ་བ་དེ་ཨེ་མི་འོང་ཧ་ཧ།
哈醒見,寂止無分別,驚楞心三者的區別是什麽?哈醒見指的是唯是啥都不思全不作意即甚深道。第二個寂止無分別說法很多,總的認為斷除昏掉二過而於心之明淨上獲得堅固份。第三個驚楞心這個有著優中劣下多種無法盡說,最差的乞丐被眾狗合圍時也呆愣愣的怎麽不來啊哈哈。
དེ་ཐམས་ཅད་གློ་བུར་འཁོར་བའི་སེམས་ཁོ་ནས་སྟེང་ནས་འགྲོ་བ་རེད་མ་གཏོགས་སེམས་རིག་ལ་ཤན་ཕྱེས་ཏེ་རིག་པ་རྐྱང་འདེད་བྱེད་པ་ནི་གཅིག་ཀྱང་ག་ལ་ཡོད།
這些除了只是忽然的呆在突然輪迴心上之外,哪裏有心覺的區隔並單追明覺,一個也沒有。(譯註:對於所謂和尚見,只能說西藏人還不是真的瞭解禪宗之道,(西藏人知其寂寂然不住,不知其惺惺然不眛)當然還是有極少數的人瞭解,如努千與龍欽巴等)